CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.
Annyeonghaseyo 안녕하세요 ! Welcome To My Blog ! :)

Saturday 12 November 2011

Teddy Oh Teddy ..









teddy .. setiap malam aku peluk kau . setiap malam aku cium kau . muka kau yang comel tu .. alahai, rasa nak pengsan saja lah :) . kalau aku sedih dan menangis seorang diri, kau lah yang selalu temankan aku . tak macam kawan aku yang lain .

kan best kalau kau ada hati, perasaan, otak dan akal ? kau boleh jadi kawan baik aku sampai bila - bila . cuma kau dan aku . kita boleh kongsi sama - sama suka dan duka kita . bila kita sedih, gembira .. kita boleh alami sama - sama . bestnya .. <3

tapi .. tu tak akan berlaku kan ? ya, memang tak akan berlaku . kalau tu berlaku mungkin satu dunia penuh dengan teddy bear je kan ? hahaha .. :D

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...