CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.
Annyeonghaseyo 안녕하세요 ! Welcome To My Blog ! :)

Tuesday 8 November 2011

Kenyataan yang sebenarnya

kau katakan padaku yang kau tak cintakan aku dan tak boleh terima aku . kau tahu ape perasaan aku ketika itu ? hatiku seperti dihiris-hiris dan dirobek robekkan oleh kau . aku tahu aku tak seperti orang yang kau kasihi tu . aku tahu aku tak boleh gantikan tempat dia di hati kau . setiap malam, aku selalu menangis . kau tahu kenapa aku menangis ? sebab kau aku menangis . aku tahu aku siapa di hati kau . kau hanya anggap aku sebagai kawan kau dan juga adik kau .

aku hanya mampu menangis bersendirian . menahan keperitan yang aku alami . menahan kesakitan yang aku alami . bila aku bersama dengan kau, aku berpura-pura gembira . aku tak mahu kau tahu yang aku tengah sedih sebab kau . hipokrit kan aku ni ? setiap kata - kata yang kau keluarkan padaku, semuanya bermakna bagiku . 

bodoh kan aku ni ? kau meminta padaku untuk lupakan kau dan lepaskan kau pergi . ya, aku akan lupakan semua tentang cinta aku pada kau dan .. aku akan lepaskan kau pergi dari hidup aku . walaupun bukan kemahuanku . aku akan cuba menerima semua kenyataan ni .. dengan hati yang tabah .

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...