CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.
Annyeonghaseyo 안녕하세요 ! Welcome To My Blog ! :)

Sunday 5 February 2012

Kamu :(

saya tahu ..
awak dah tak sayang kat saya dah
saya tahu ..
awak try nak jauhkan diri awak dari saya
saya tahu ..
awak mesti dah jumpa perempuan yang secocok dengan awak
saya tahu ..
awak dah bahagia dengan perempuan tu
saya tahu ..
hati saya tak dapat terima kenyataan yang awak dah pergi dari hidup saya
saya tahu ..
saya perlu lupakan awak dan doakan awak dan dia bahagia
saya tahu ..
saya perlu melangkah pergi dari hidup awak
saya harap ..
awak tetap akan ingat saya walaupun awak dah ada pengganti
saya harap ..
awak tetap akan anggap saya as kawan awak dan keluarga awak
saya harap ..
awak akan kembali pada saya suatu hari nanti

saranghaeyo oppa :(

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...