CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel LINK Get This.
Annyeonghaseyo 안녕하세요 ! Welcome To My Blog ! :)

Saturday 4 June 2011

Perasaan ini ..


Aku terbelenggu seketika
Aku bagaikan tak percaya akan semua ini
Adakah ini mimpi ?
Adakah semua ini ilusi ?
Aku seperti jatuh rebah ke bumi ini
Aku mahu sangat tutup mataku ini
daripada melihat semua kejadian itu
Aku mahu sangat tutup telingaku ini
daripada mendengar semua perkataan itu
Tapi aku tak boleh ..
Aku hanaya mampu menangis dan menyerah kepada Ilahi saja
Menangis kerana dihiris pisau
Ngilunya ..
Tak dapat dikatakan
Perasaan benci
Perasaan marah
Perasaan kecewa
Mula menular dalam diri
Mahu saja aku menjerit sekuat - kuatnya
Biar semua orang tahu apa yang aku rasai sekarang
Aku benci semua ini
BENCI !!!

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...